hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| بازگرداندن 60 واحد صنعتی به مدار تولید در دوسال اخیر

قم| بازگرداندن 60 واحد صنعتی به مدار تولید در دوسال اخیر

استاندار قم گفت: هدفگذاری دو سال اخیر مدیریت استان این بود که در سال رونق تولید، 25 واحد و در سال جهش تولید هم 25 واحد دیگر به مدار تولید بازگردند و اکنون با افتخار اعلام می کنیم که 60 واحد را به مدار تولید بازگرداندیم.

 

به گزارش رویداد ایران_قم،بهرام سرمست در آیین افتتاح 99 پروژه شهری با اشاره به بحران کرونا در یک سال اخیر و پیشران بودن جبهه سلامت کشور در این بحران اظهار کرد:خوشبختانه کشور عزیزمان در مقایسه با بسیاری دیگر از کشورها شاهد موجی از آرامش و ثبات در این بحران است که البته ریشه این آرامش نسبی را می توان در مدیریت موفق قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا و سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های انجام شده دانست.

وی در ادامه به تلاش های انجام شده در قم برای به فعلیت رساندن ظرفیت ها و خدمت بی منت به مردم توجه داد و اذعان کرد: قم سرشار از ظرفیت های نهفته است و این ظرفیت ها با اندک تشویق و تکریم پا به میدان می گذارند.

استاندار قم ادامه داد: یکی از ویژگی های استان قم، تعامل خوب مسؤولان اعم از نمایندگان مردم، تشکیلات قضایی و همچنین مسؤولان مدیریت شهری است که توانسته اند توصیه ها و ارشادات مراجع معظم تقلید را به منصه ظهور برسانند و در ایجاد فضای اعتدال در استان پیشگام باشند.

وی افزود: همین فضای اعتدالی سبب شده تا امنیت سرمایه گذاری در استان قم رشد قابل توجهی داشته باشد و جزو سه استان برتر کشور در این زمینه قرار گیرد.

سرمست سپس به تلاش های انجام شده در استان برای تحقق رونق تولید و جهش تولید اشاره کرد و گفت: برای ما تعطیلی حتی یک واحد و یا بیکار شدن حتی یک کارگر قابل قبول نبود، ضمن آن که هدفگذاری دو سال اخیر مدیریت استان این بود که در سال رونق تولید، 25 واحد و در سال جهش تولید هم 25 واحد دیگر به مدار تولید بازگردند و اکنون با افتخار اعلام می کنیم که توانسته ایم 60 واحد را به مدار تولید بازگردانیم.

وی تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری امسال را به عنوان جهش تولید نامگذاری کردند، باید دانست که این نامگذاری تنها یک شعار نیست، بلکه همه باید تلاش کنند تا این نامگذاری در عمل هم محقق شود.

استاندار قم در ادامه به پشتیبانی و حمایت خود از مسؤولان شهر و استان پرداخت و گفت: مسائل استان به صورت دقیق و مستمر مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد و تلاش همه مسؤولان این بوده و هست که اهداف تعریف شده برای رشد و توسعه استان اجرایی و عملیاتی شود.

سرمست همچنین به پیشنهاد اضافه شدن دو شهرستان به استان اشاره و بیان کرد: در مجمع نمایندگان استان به این نتیجه رسیدیم که از ظرفیت های خود استان برای این مهم استفاده شود، لذا پیگیری های لازم انجام شد و خوشبختانه این امر با حمایت های وزارت کشور مراحل نهایی خود را طی می کند و می توان آن را عیدی مناسبی به مردم استان دانست، بویژه آن که این امر می تواند در تقسیمات کشوری و همچنین اصلاح بودجه ها و تخصیصات به استان مؤثر واقع شود.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد